درباره خدمت
عنوان خدمت
خدمات شهرسازی
شناسه خدمت
۱۰۰۱۲۶۵۶۰۰۰
گروه خدمت
خدمات شهرسازی و ساخت و ساز
نمودار مراحل خدمت
مشخصات خدمت
شرح خدمت
مدارک مورد نیاز
نوع خدمت
خدمت به شهروندان (G2C)، خدمت به کسب و کار (G2B)
ماهیت خدمت
تصدی گری
سطح خدمت
شهری
نحوه شروع
درخواست خدمت
قوانین و مقررات
قوانین و مقررات شهرداری
جزئیات خدمت
متوسط مدت زمان ارائه خدمت
ساعات مراجعه خدمت
خدمات الکترونیک به صورت شبانه روز/خدمات حضوری در ساعات اداری
هزینه ارائه خدمت
براساس شرایط متفاوت می باشد.
ضوابط مربوطه
ضوابط شهرسازی و طرح تفضیلی/ عوارض مصوب/قوانین و مقررات شهرداری
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت
بازرسی و شکایات شهرداری
نحوه دسترسی به خدمت
اینترنتی
تلفن تماس
۰۳۸۳۲۴۸۲۶۰۰
پیام کوتاه
۰۳۸۳۲۴۸۲۶۰۰
وضعیت الکترونیکی بودن
الکترونیکی و حضوری
محل مراجعه برای درخواست خدمت
محل مراجعه برای دریافت جواب
توافق نامه شرح خدمات
مسئولیت ارائه خدمت: فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات الکترونیک ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری طاقانک و در مورد خدمات حضوری برعهده واحد ارائه دهنده خدمت میباشد. مسئولیت کاربران: دریافت خدمت و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری طاقانک می باشد. درخواست خدمت: از طریق مراجعه به میز خدمت شهرداری طاقانک و مناطق می¬باشد. هزینه ها و پرداخت ها: خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند و یا براساس شرایط و تعرفه متفاوت باشند. دسترس پذیری: این خدمت همواره در دسترس می باشد و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت: در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی: ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری طاقانک را ارائه خواهد نمود. فسخ و پایان: تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری طاقانک می باشد؛ ادامه خواهد داشت. ۱-تارنمای شهرداری طاقانک به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید. ۲- برای ارتباط با هر واحد از “ارتباط با ما” واحد مورد نظر استفاده نمایید. ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. ۴-تارنمای شهرداری طاقانک بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. ۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.
ثبت دیدگاه