حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 16 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 156 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
  • خدمات شهرسازی
  • 1400-09-24 ساعت: ۲۳:۱۳
  • شناسه : 680
    بازدید 269
    6

    درباره خدمت عنوان خدمت خدمات شهرسازی شناسه خدمت ۱۰۰۱۲۶۵۶۰۰۰ گروه خدمت خدمات شهرسازی و ساخت و ساز نمودار مراحل خدمت مشخصات خدمت شرح خدمت خدمات شهرسازی و ساخت و ساز مدارک مورد نیاز براساس هرکدام از زیرخدمات متفاوت می باشد. نوع خدمت خدمت به شهروندان (G2C)، خدمت به کسب و کار (G2B) ماهیت خدمت تصدی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    درباره خدمت

    عنوان خدمت

    خدمات شهرسازی

    شناسه خدمت

    ۱۰۰۱۲۶۵۶۰۰۰

    گروه خدمت

    خدمات شهرسازی و ساخت و ساز

    نمودار مراحل خدمت

    مشخصات خدمت

    شرح خدمت

    خدمات شهرسازی و ساخت و ساز

    مدارک مورد نیاز

    براساس هرکدام از زیرخدمات متفاوت می باشد.

    نوع خدمت

    خدمت به شهروندان (G2C)، خدمت به کسب و کار (G2B)

    ماهیت خدمت

    تصدی گری

    سطح خدمت

    شهری

    نحوه شروع

    درخواست خدمت

    قوانین و مقررات

    قوانین و مقررات شهرداری

    جزئیات خدمت

    متوسط مدت زمان ارائه خدمت

    ساعات مراجعه خدمت

    خدمات الکترونیک به صورت شبانه روز/خدمات حضوری در ساعات اداری

    هزینه ارائه خدمت

    براساس شرایط متفاوت می باشد.

    ضوابط مربوطه

    ضوابط شهرسازی و طرح تفضیلی/ عوارض مصوب/قوانین و مقررات شهرداری

    نحوه دسترسی به شکایت از خدمت

    بازرسی و شکایات شهرداری

    نحوه دسترسی به خدمت

    اینترنتی

    ورود به سایت

    تلفن تماس

    ۰۳۸۳۲۴۸۲۶۰۰

    پیام کوتاه

    ۰۳۸۳۲۴۸۲۶۰۰

    وضعیت الکترونیکی بودن

    الکترونیکی و حضوری

    محل مراجعه برای درخواست خدمت

    شهرداری و مناطق و پورتال

    محل مراجعه برای دریافت جواب

    شهرداری و مناطق و پورتال

    توافق نامه شرح خدمات

    مسئولیت ارائه خدمت: فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات الکترونیک ارائه شده به عهده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری طاقانک و در مورد خدمات حضوری برعهده واحد ارائه دهنده خدمت میباشد. مسئولیت کاربران: دریافت خدمت و اعلام مشکلات استفاده از خدمت از طریق ابزارهای در دسترس شهرداری طاقانک می باشد. درخواست خدمت: از طریق مراجعه به میز خدمت شهرداری طاقانک و مناطق می¬باشد. هزینه ها و پرداخت ها: خدمات الکترونیکی به کلیه ذینفعان رایگان می باشد مگر خدماتی که جنبه پرداختی داشته باشند و یا براساس شرایط و تعرفه متفاوت باشند. دسترس پذیری: این خدمت همواره در دسترس می باشد و موارد احتمالی خروج از دسترس، ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد. نگهداری و تغییرات خدمت: در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود. گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی: ارائه کننده سرویس، روزانه و یا در دوره های زمانی درخواستی، گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات میز خدمت الکترونیک شهرداری طاقانک را ارائه خواهد نمود. فسخ و پایان: تا زمانی که ارائه خدمت در زمره وظایف شهرداری طاقانک می باشد؛ ادامه خواهد داشت. ۱-تارنمای شهرداری طاقانک به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان در ساعات و روزهای اداری، تماس برقرار نمایید. ۲- برای ارتباط با هر واحد از “ارتباط با ما” واحد مورد نظر استفاده نمایید. ۳-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد. ۴-تارنمای شهرداری طاقانک بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید. ۵- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیار عموم قرار نمی گیرد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.