حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 181 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
  • پیام تبریک سال شهردار محترم شهر طاقانک
  • 1402-12-29 ساعت: ۷:۴۵
  • شناسه : 1314
    بازدید 67
    0
    پیام تبریک سال نو مهند داود امیری شهردار طاقانک همزماني آغاز سال نو شمسي، با ايام فرخنده ماه مبارک و پرفضيلت رمضان، که هر دو از جلوه‌هاي پروردگار متعال در جهان هستي هستند، فرصتي ارزشمند براي تازه شدن و باز نگريستن بر چگونه زيستن مي‌باشد.
    ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی شهرداری طاقانک منبع : روابط عمومی شهرداری طاقانک
    پ
    پ

    بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

    يَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ يَا مُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَ النَّهَار

    يَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَي أَحْسَنِ الْحَال

    همزماني آغاز سال نو شمسي، با ايام فرخنده ماه مبارک و پرفضيلت رمضان، که هر دو از جلوه‌هاي پروردگار متعال در جهان هستي هستند، فرصتي ارزشمند براي تازه شدن و باز نگريستن بر چگونه زيستن مي‌باشد.
    با تحول طبیعت، شکفتن، روییدن و سبز شدن و شروع بهار و روزهای امید آفرین است. نسیم نوروزی و مهرورزی بر پهنه گیتی می‌وزد و همگان باغ زندگی خود را با شادی و نشاط آذین می‌بندند.
    نوروز امسال رنگ و بوی دیگری دارد. بهار طبیعت و بهار رمضان با عطر قرآن بر روح و جان انسان‌ها صیقل می‌بخشد. این فرصت مغتنمی است تا همزمان با طبیعت،خود را متحول کرده و از عنایات خاص الهی بهره‌مند شده و تحول معنوی را در خود ایجاد کنیم تا به مهمانی خداوند نائل شویم. امید آنکه که در ترنم این رویش به تولدی دوباره بیندیشیم.
    اينجانب فرا رسيدن ماه مبارک رمضان و سال ۱۴۰۳ را خدمت مردم نيک سرشت شهر طاقانک تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و سلامتي، سرافرازي و توفيق روز افزون همگان را از درگاه پروردگار متعال خواهانم.

    داود امیری _ شهردار طاقانک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.